Telefon:

– rejestracja

Zmiany naczyniowe

Problematyka

Wiele osób boryka się z problemami ze strony układu krążenia, które mogą objawiać się powiększonymi naczyniami krwionośnymi na całym ciele. Wyróżniamy kilka zmian naczyniowych, które możemy usunąć za pomocą lasera.

TELEANGIEKTAZJE: (pajączki) przypadłość ta tyczy się każdego naczynia czy tętnicy leżącej bezpośrednio pod skóra przez którą prześwituje. Jest to defekt nabyty wywołany przez urazy czy choroby takie jak: trądzik różowaty, tocznia rumieniowatego.

ZMIANY NACZYNIOWE PŁASKIE: występują najczęściej w okolicy twarzy i szyi, względu na głębokość powstawania. przybierają różny kolor i kształt.

ZMIANY NACZYNIOWE JAMISTE: powstaje w obrębie twarzy i skóry owłosionej głowy oraz przy błonach śluzowych, występują nawet w narządach wewnętrznych np. w wątrobie.

ZMIANY NACZYNIOWE GWIEŹDZISTE: w większości występują u kobiet i dzieci, lokalizowane są na twarzy i tułowiu.

Jak usuwać zmiany naczyniowe?

Leczenie zmian naczyniowych polega na selektywnej fototermolizie. Światło lasera jest silnie absorbowane w hemoglobinie powodując sparzenie naczynia krwionośnego, a otaczające zmianę tkanka „zdrowa” pozostają nie naruszona. Zalecane jest wykonanie kilku zabiegów w odpowiednim przedziale czasowym. Naczynia są bardzo kruche i należy obchodzić się z nimi ostrożnie. Lekarze uzyskują zadawalające efekty kiedy dostosują odpowiednie parametry tzn. gęstość energii, szerokość impulsu i częstotliwość do konkretnego przypadku.

W naszym ośrodku rozwiązujemy wszelkie problemy całościowo. Niekiedy potrzebna jest różnorodna diagnostyka, by nie tylko likwidować skutki zmian, jakie zachodzą w człowieku, ale też przyczyny. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszych usług.